קידום אורגני בגוגל

עסק שמחפשים אותו בגוגל כדאי שיופיע במקומות עליונים בחיפוש. ביצוע קידום אורגני בגוגל על ידי מקדם אתרים מנוסה יכול להביא אל המטרה.

מטרת הקידום היא בסופו של דבר להביא עוד לקוחות ומתעניינים שמחפשים בגוגל את מה שיש לעסק להציע.

קידום אורגני בגוגל משתלם במיוחד לעבודה לטווח הארוך כי אז משלמים רק תשלום חודשי קבוע למקדם האתר ללא תלות בכמות הפניות שמגיעה לאתר.

בקידום אורגני מבצעים מחקר מילים וביטויים שבו בודקים על איזה מילים כדאי לקדם את האתר ובהתאם לזה מזרימים אליו תכנים ועושים עוד עבודות.

אם למשל ניקח אתר של משרד עורכי דין שעוסק בתחום התעבורה או דיני משפחה אז אפשר לקדם אותו על הרבה מאוד ביטויים ומילים שאם יהיו במקומות עליונים יביאו פניות בלי סוף.

ולכן קידום אתרים אורגני לעורכי דין מאוד משתלם לטווח הרחוק.

עוד עסקים שכדאי להם קידום אורגני הם מרפאות מסוגים שונים, אינסטלטורים, חשמלאים, זיפות גגות, אולמות אירועים, צלמי חתונות וכל עסק שנותן שירותים.

הקידום מתבצע בכמה שלבים:

1.בדיקה שהאתר מתאים לקידום שזה אומר שהאתר עולה מהר, מתאים לנייד, אפשר לנווט בו בקלות ועוד פרמטרים

2.ביצוע מחקר מילים בין הלקוח למקדם האתרים. במחקר מחליטים מה כדאי לקדם כדי להביא לקוחות

3.הזמנת תכנים מתאימים לאתר

4.בניית קישורים לאתר מאתרים אחרים

5.סידור כל הכותרות והתכנים באתר בהתאם למחקר המילים

6.חיבור האתר לכלי גוגל המתאימים שזה אומר גוגל אנליטיקס וכלי ניהול האתרים

כדי שהקידום יצליח בעל העסק המקודם חייב לשתף פעולה עם מקדם האתרים בכמה נושאים:

1.מקדם האתרים יבצע מחקר מילים מקיף כדי לבדוק איזה ביטויים כדאי לקדם ויש סיכוי שיביאו לקוחות. בגלל שמקדם האתר לא מכיר כל תחום טוב כמו בעל העסק הוא צריך עזרה וכיוון על ביטויים רלבנטיים שהוא לא מכיר וייתכן גם שהוא יציע ביטויים שהם לא רלבנטיים לבעל העסק. למשל יתכן שדיאטנית לא תרצה לעסוק בייעוץ לחולי סכרת וכן תרצה לעסוק בנושאים אחרים של דיאטה.

2.בניית האתר לפי הצרכים כך שיתאים לקידום בגוגל. אתר שלא יהיה בנוי טוב לקידום לא יתקדם. לדוגמא אתר שעולה לאט מאוד בנייד יקבל דירוג נמוך בגוגל ובעל העסק צריך לדאוג שמהירות האתר תהיה תקינה. בדרך כלל מעסיקים בונה אתרים שיפתור את כל הבעיות הטכניות.

3.מתן פידבק על הקידום. זה אומר שצריך לדווח למקדם האתר בשקיפות על כמות הפניות שיש וגם על איכות הפניות שהכוונה היא האם מדובר בלקוחות רציניים או כאלה סתם שעושים שופינג. האם גם אלה פניות רלבנטיות או דברים שבעל העסק לא עושה ואז יתכן שהגולשים הבינו משהו לא נכון מהאתר.

4.אספקת תכנים לאתר לפי צורך. למשל מדביר צריך לשים באתר מאמר על הדברת נמלים כדי לעזור לקדם את הנושא. במקרים אחרים יתכן שיהיה צורך בתמונות או בסרטונים כדי להדגים את המוצר או השירות.

5.לא לעשות דברים באתר או מחוץ לאתר בלי לעדכן את מקדם האתר. הדבר יפריע לקידום ולא יעזור